مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری از ۶ تا ۱۲ آذر ادامه دارد

نوشته شده توسط

مدیریت سایت

1398-09-07

-

مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری از ۶ تا ۱۲ آذر ادامه دارد

 

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۸/۰۹/۰۳ بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۹ برای پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی می‌رساند که با توجه به نکات ذیل و همچنین در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت نمایند. 

شرایط ثبت نام:

ثبت‌نام برای آزمون ورودی دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۹ از روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۹/۰۶ آغاز و در روز سه شنبه مورخ ۹۸/۰۹/۱۲ پایان می‌پذیرد. لازم به تاکید است که ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی (براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ نماید.

تذکر مهم: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون‌ ورودی دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۹ کلیه دوره‌های دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، منحصراً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور امکان‌پذیر است؛ لذا داوطلبان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون به شرح ذیل، اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

 

زمان توزیع کارت اینترنتی و محل آزمون:

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۹ در روز جمعه مورخ ۹۸/۱۲/۰۹ برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه مورخ ۹۸/۱۲/۰۶ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۹۸/۱۲/۰۸ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند ۳۳ تقاضانامه تعیین می‌گردد. لذا مقتضی است داوطلبان با مراجعه به جدول شماره ۲ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمایند.