تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودي دوره دكتري نيمه‌متمركز (Ph.D) سال 1399

نوشته شده توسط

مدیریت سایت

1398-09-16

-

تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودي دوره دكتري نيمه‌متمركز (Ph.D) سال 1399

پيرو اطلاعيه مورخ 98/09/03 بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت نام و شركت در آزمون ورودي دوره دكتري (نيمه متمركز Ph.D) سال 1399 براي پذيرش در دوره هاي روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامي، دانشگاه پيام نور، دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و پرديس خودگردان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي مي‌رساند كه با توجه به نكات ذيل و همچنين در نظر داشتن شرايط عمومي و اختصاصي مندرج در دفترچه راهنماي شركت در آزمون، مي‌توانند در آزمون مذكور ثبت‌نام و شركت نمايند. 

شرايط ثبت نام:

ثبت‌نام براي آزمون ورودي دكتري (نيمه متمركز Ph.D) سال 1399 از روز چهارشنبه مورخ 98/09/06 آغاز و در روز سه شنبه مورخ 98/09/12 پايان مي‌پذيرد. لازم به تاكيد است كه ثبت‌نام منحصراً به صورت اينترنتي و از طريق پايگاه اطلاع رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org انجام خواهد پذيرفت.

هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط مي‌تواند در يك كدرشته‌ امتحاني (براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شركت‌ نمايد.

تذكر مهم: ثبت‌نام براي شركت در آزمون‌ ورودي دكتري (نيمه متمركز Ph.D) سال 1399 کلیه دوره‌هاي دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي، منحصراً از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور امكان‌پذير است؛ لذا داوطلبان لازم است كه ابتدا دفترچه راهنماي ثبت‌نام را مطالعه نموده و در صورت واجد شرايط بودن، نسبت به پرداخت هزينه خريد كارت اعتباري ثبت‌نام در آزمون به شرح ذيل، اقدام كنند و سپس مراحل بعدي را به انجام برسانند.